About Me

13293

.

====================================================

Dista Dee

.

English Literature & American Studies School Graduate

Founder of Saladbowldetrois Fiction Blog

reading and writing enthusiast

dedicated fiction reviewer & editor

fulltime wife & mother

.

=====================================================

12 comments

  1. yo, yo, yo, salam kenal, yo, ini Al, yo 14 taun, juni nanti 15, kadang dipanggil alien juga yo, kadang nic, yo, meaningless emang kak, hihiihi, gimana ngerapnya? kece kan? dan kenapa saya ngerap? karena suami saya rapper. inisialnya PCY.

  2. Uh, halo kak Dista hihi🙂 ah, sebelumnya aku Tata. Salam kenal ya kak :))

    Ah, aku (dan temen-temen dari neverdancedbefore) bener-bener kaget waktu kak Dista bikin satu postingan tentang neverdancedbefore. Aduh, makasih banget bangeet ya kak Dista buat semangat dan apresiasinya! Hihi.

    Have a good time. And once again, makasih banget ya, Kak🙂

  3. Halo kak dista:)
    Aku dari neverdanced juga yg kebetulan kaget plus syok dikabarin anak2 kalo kak dista mengapresiasi blog kecil kami. Terimakasih banyak kak, dan mohon bimbingannya:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s